• (Android) bilparkering 3d bilspel låsa upp nycklar

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ bilparkering 3d bilspel ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ bilparkering 3d bilspel IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ låsa upp nycklar ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ bilparkering 3d bilspel 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Spelet går inte att spela efter att ha laddats ner, när du trycker på play-knappen spelas det inte och jag vet inte varför?

    Jag gillar verkligen det här spelet, jag önskar att du kunde göra bättre kartor istället för bara dessa nivåer där vi skulle ha mer frihet och jag gillar också att gå över gupp som hastighetsbrytaren så ge bättre simulering så att vi kan gå över kullar

    Trevligt parkeringsspel. Men trappan är inte säker i vänster hand. Ditt spel utvecklade trappa i höger hand.

    Detta är mycket trevligt spel nivå är mycket lätt eftersom du Chang nivån. Och omöjlig nivå

    Spelet är inte bra. Jag tyckte att kameravinkeln var lite obekväm. Och värst av allt, ADS, VARJE SEKUND!

    Det är tråkigt och inte intressant

    Enda problemet är att den inte har ljudet från fordonet


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment



    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :