• (Android) Geometry Dash World meer edelstenen hack

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Geometry Dash World ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Geometry Dash World IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ meer edelstenen hack ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Geometry Dash World 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Ik haat het "volledige versie" ding. Ik wil gewoon meer niveaus en meer privileges. Ik beoordeel als een goed spel voor mensen die dingen kunnen verdragen.

    De muziek loopt niet synchroon met het niveau. Ook wordt het spel saai en vervelend na de eerste wereld

    Hij loopt rossen vast en ik snap het hele maal niet !!!!!

    Deze game is waarschijnlijk een van de beste geometrie-dashgames ooit. Er zijn niet zoveel advertenties, het is super verslavend en er zijn veel niveaus in tegenstelling tot geometrie dash subzero en meltdown. Over het algemeen is het enige slechte ding dat de niveaus erg kort zijn, het geeft ons niet echt een uitdaging

    deze game heeft de ballen om me te vragen het te beoordelen direct nadat ik een advertentie krijg die je niet mag overslaan omdat ik een level heb verloren. Ook voor de laatste 2-3 jaar had het spel binnenkort een 3e wereldlabel. Het is nooit uitgebracht

    De eerste wereld is heel gemakkelijk, maar de tweede is moeilijk. Ik keek gewoon naar advertenties, zodat ik lichtbollen kan krijgen en een nieuw ruimteschip kan kopen en ik een goede huid heb gekregen, het is geweldig. Ik kan gewoon niet stoppen met spelen, doei en ook emoji's tijd


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment



    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :